5. Jak lze učit o historii a přírodě bez učebnic?
Projektová výuka v tandemu učitele a lektora muzea.
Edita Ježková
KOORDINÁTORKA VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT MUZEA ŘÍČANY
V muzeu se věnuju vzdělávání pedagogů i žáků, koordinuju spolupráci se školami. Zaměřuju se zejména na propojování formálního a neformálního vzdělávání, místně ukotvenou výuku, učení venku a proměny školních zahrad. Jsem mentorka badatelsky orientované výuky ve školách.
Jana Slámová
UČITELKA NA 2. ZÁKLADNÍ ŠKOLE BEZRUČOVA ŘÍČANY
Učím na 1. stupni ZŠ Bezručova v Říčanech, letos v 5. ročníku. Odjakživa mne baví, když mohu občas zpestřit dětem výuku zážitkem, výukou venku, zajímavou činností. V současné době učím ve třídě, kde je 27 žáků, z nichž 8 má nějakou poruchu učení. Nejsem schopna učit tak, aby to bavilo mne i žáky. Mám ráda přírodu, ruční práce, pohyb na vzduchu, čtení, divadlo. Hodně času věnuji rodině, mám 6 dětí a 1 vnouče.
Jan Šindelář
ŘEDITEL 2. ZÁKLADNÍ ŠKOLY BEZRUČOVA ŘÍČANY
Ve škole učím již 13 let. Od července tohoto roku jsem se stal ředitelem školy. Práce s dětmi mi byla vždy blízká a snažím se i v ředitelském křesle být žákům k dispozici. Studoval jsem na PF UJEP v Ústí nad Labem učitelství pro 1. stupeň a Školský management.
ANOTACE:
Jak lze v rámci běžné výuky spolupracovat s muzeem, využívat znalosti regionu, zázemí a pomůcky muzea, učit zážitkem a venku. Jak tento typ výuky propojit se ŠVP a zajistit, aby se stal běžnou a pravidelnou součástí výuky.
Muzeum Říčany, Rýdlova 271/14, Říčany
od 11.45 do 13.15 hodin
Kapacita: 20 účastníků
Zaujala Vás naše konference?
Přijďte 20. 2. 2020 do kc labuť v Říčanech