8.—9. 10. 2020 – Výjezdní zasedání ředitelů ZŠ a přátel škol z ORP Říčany
Pro ředitele ZŠ a přátele škol z ORP Říčany

8.—9. říjen 2020

Chata Kořenov, číslo evidenční 1320, Kořenov

Co je cílem našeho výjezdu?

Společné setkání ředitelů ZŠ a přátel škol s odborným programem má za cíl rozšířit a podpořit Vaše znalosti, které využijete ve své každodenní praxi. Horská příroda vás obohatí svou energií.

 

Časový harmonogram:

8. 10. 2020

13.00—17.00 hodin – ODBORNÁ BESEDA „Ředitel školy v moři změn“ s PhDr. Václavem Trojanem, Ph.D.

19.00— 20.00 hodin – Učící se síť ZŠ od 20.00 hodin – Neformální sdílení ředitelů ZŠ

9. 10. 2020

9.00—10.00 hodin – PREZENTACE MUZEUM ŘÍČANY – „Učíme se venku, v místě, kde žijeme“ s Ing. Editou Ježkovou a Mgr. Jakubem Halašem

10.00—12.00 hodin – Návštěva muzea a rozhledny Maják Járy Cimrmana (za příznivého počasí)

Změna času a programu vyhrazena

Podrobný program

„Ředitel školy v moři změn“ s PhDr. Václavem Trojanem, Ph.D.

Uplynulé období (opět) ukázalo, jak nezastupitelná a důležitá je role ředitele školy. Každá neočekávatelná událost vypadá po čase jednoduše, ale její aktuální řešení vůbec tak jednoduché není. Pojďme se společně zabývat a diskutovat o těchto událostech a ukázat, že je možné hledat postupy využitelné přímo ve školské praxi.

MUZEUM ŘÍČANY – „Učíme se venku, v místě, kde žijeme“

Lektoři:

Ing. Edita Ježková – Věnuje se dlouhodobě proměnám školních zahrad a výuce venku. Mentorka badatelsky orientované výuky.

Mgr. Jakub Halaš – ředitel, přírodovědec

Proměny. Slovo, které nás v muzeu provázelo celé jaro 2020. A určitě nejen nás. Jak se v dnešním světě proměňuje krajina kolem nás? A kolik z toho je v našich rukou? Jakými způsoby můžeme proměňovat výukové metody a ovlivňovat tak naše děti, aby pro ně v budoucnu rozmanitá příroda nebyla jen vzpomínkou?

Představíme vám zkušenosti 40 učitelů a učitelek, kteří se s námi a se svými žáky společně během 4 let učili badatelským metodám a výuce venku. Seznámíme vás s dalšími pěti nově vznikajícími „Hands On“ výukovými programy, které tvoříme společně s vašimi učiteli. Zajímá nás váš názor, jaké místo by podle vás, ředitelek a ředitelů, měla ve výuce mít podpora budování vztahu k místu, kde žiji.

ZAREGISTROVAT SE MŮŽETE ZDE